چگونه به تسکین خارش در بیماری های کلیوی

پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

چگونه به تسکین خارش در بیماری های کلیوی

چگونه به تسکین خارش در بیماری های کلیوی

خارش از عوارض بسیار ناخوشایند کلیه disease.It می تواند در یک منطقه و یا همه بر body.How برای از بین بردن خارش در بیماری کلیوی رخ دهد؟

علل خارش در بیماری های کلیوی

بیماری کلیوی و خارش اغلب دست به دست متاسفانه. یکی از علل مهم بالا است ایجاد از phosphorus.This است زیرا کلیه بیمار قادر به حذف فسفر اضافی را از بدن به درستی.

یکی دیگر از علت خارش در بیماری کلیوی تجمع سموم اورمی در بدن است. سموم اورمیک اشاره به ایجاد مواد زائد نیتروژن دار در خون است که معمولا از طریق ادرار حذف می شود.

چگونه برای از بین بردن خارش در بیماری کلیوی؟

تغییرات رژیم غذایی

این مهم است که برای بیماران کلیوی به منظور کاهش مصرف فسفر. این می تواند HELO کاهش تجمع فسفر در بدن است. در همین حال، یک رژیم غذایی کم پروتئین را در سطح سموم اورمی در خون است.

علاج بمثل

هومیوپاتی یک راه فوق العاده برای از بین بردن خارش در بیماری های کلیوی است، اما مطمئن شوید که شما بهترین را برای شما را انتخاب می کنید. Arsenicum به، Carbolicum منهیدرت، Mezereum معمولا در هومیوپاتی استفاده می شود برای درمان itching.But شما هرگز نباید آنها را بدون مشورت با یک متخصص پزشکی استفاده کنید.

هر گونه سوال؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای پاسخ در حال حاضر!

حشیشه القزاز و علف های هرز دیگر

حشیشه القزاز و علف های هرز دیگر گیاه خوبی برای درمان خارش در هر نوع شرایط است. می توان آن را مورد استفاده قرار گیرد به بطور منظم احساس خارش در بیماری کلیوی.

راهنمایی در بالا فقط می تواند تسکین خارش در بیماری کلیوی، اما می توانید آنها را به طور کامل کنترل نیست. همانطور که در بالا ذکر شد، خارش در بیماری کلیوی از کاهش توانایی دفعی از کلیه ها. بنابراین تعداد 1 مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که برای درمان کلیه های خود را به عنوان یک هدف whole.The درمان بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود توانایی های دفعی از کلیه ها است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. این می تواند خود را بازسازی کلیه ها را تحریک و کلیه کار موثر تر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.